Nga Dhjetori 2024 deri në Maj 2025, kompania “Ergi SHPK” ka përfituar të paktën 20 tendera nga bashki dhe institucione publike, në një vlerë të përgjithshme që tejkalon 2 miliardë lekë. Skema e favorizimit të njëjtës kompani nga bashkitë e qarkut Elbasan ka ndezur dritën e kuqe të dyshimit për lidhje të errëta mes pushtetit lokal, politikës dhe krimit të organizuar.
Rasti i kompanisë “Ergi SHPK” ka tërhequr vëmendjen për shkak të një serie të pazakontë tenderash të fituar brenda një periudhe shumë të shkurtër kohore në bashkitë e qarkut Elbasan. Vetëm nga dhjetori 2024 deri në maj 2025, kjo kompani ka përfituar mbi 20 kontrata publike, duke grumbulluar mbi 2 miliardë lekë nga fondet shtetërore. Ajo që e bën edhe më të dyshimtë këtë situatë nuk është thjesht shuma e parave apo numri i tenderave, por mënyra si janë ndarë këto fonde, natyra e projekteve dhe skemat e përsëritura me të cilat ato janë realizuar.
Së pari, modeli i veprimit të “Ergi SHPK” ngjan me atë të kompanive klienteliste të ndërtuara për të përthithur para publike, jo për të konkurruar realisht në treg. Në shumë raste, oferta e saj nuk është më e ulëta dhe gjithsesi arrin të fitojë, ndërsa kompanitë e tjera eliminohen me arsye procedurale, shpesh të pajustifikuara. Për më tepër, një numër i madh faturash dhe situacionesh janë regjistruar për të njëjtin objekt ndërtimi, siç është rasti me palestrën e shkollës “Shefqet Dosku” në Librazhd, për të cilën janë përfituar pagesa të ndara nga fundi i vitit 2024 e deri në maj 2025.
Nuk është rastësi që tenderat janë përqendruar pothuajse ekskluzivisht në bashkitë e qarkut Elbasan: Librazhd, Prrenjas, Belsh, Elbasan dhe Cerrik. Këto bashki udhëhiqen nga emra që prej vitesh janë përfolur për ndikim të fortë politik dhe mungesë transparence në prokurimet publike. Në krye të kësaj liste qëndron kryetari i Bashkisë Belsh, Arif Tafani, që shfaqet në qendër të dyshimeve për tenderin e Digës së Belshit, ku u skualifikuan 11 kompani të tjera dhe fitoi “Ergi SHPK” me një ofertë që nuk ishte më e lira. Kjo ngjarje përbën një shembull të qartë të asaj që në auditim cilësohet si “red flag”, pra një sinjal i fortë për manipulim të prokurimit.
Bashkitë që lidhin kontrata me Ergi SHPK shpesh janë institucione të vogla, me burime njerëzore dhe kapacitete administrative të kufizuara, që nuk kanë mundësi reale për të mbikëqyrur zbatimin e projekteve. Kjo i bën ato më të ndjeshme ndaj ndikimit politik dhe ndaj presioneve për të nënshkruar kontrata me kompani që janë “të preferuara” nga nivelet më të larta të administratës.
Është e qartë se bashkitë nuk janë thjesht të pafuqishme përballë kësaj kompanie, por në shumë raste janë bashkëpjesëmarrëse në këtë skemë. Të dhënat tregojnë se pagesat për “Ergi SHPK” shpesh kryhen në mënyrë të përshpejtuar, përmes situacioneve të njëpasnjëshme që ngjajnë si ndarje artificiale e kontratave për të shmangur monitorimin. Këtu lind dyshimi i fortë se kemi të bëjmë me një kompani të krijuar jo për qëllime ndërtimi, por për riciklim të parave publike, duke përfituar përmes një skeme të mirëorganizuar ku të gjithë fituesit janë të paracaktuar.
Në këtë skenar, “Ergi SHPK” mund të jetë shumë më tepër sesa një firmë ndërtimi. Ajo mund të përfaqësojë një mjet të një strukture të gjerë korruptive, të lidhur me pushtetin vendor dhe me influencë të drejtpërdrejtë politike. Dyshimet nuk përjashtojnë as mundësinë që pas kompanisë të fshihen figura politike të nivelit lokal apo grupe të strukturuara kriminale që kanë depërtuar në financat publike.
Fakti që të gjitha këto transaksione dhe tendera zhvillohen brenda një zone të kufizuar gjeografike dhe nën drejtimin e të njëjtave figura politike e bën këtë situatë edhe më të dyshimtë. Ajo çfarë e shndërron këtë çështje në një problem kombëtar është mungesa totale e reagimit nga organet e drejtësisë, të auditimit dhe nga SPAK, të cilat deri më tani nuk kanë nisur asnjë hetim publik mbi këtë kompani apo mbi prokurimet që lidhen me të.
Në përfundim, kjo nuk është më një histori për një tender të fituar me hile. Kjo është fotografia e një sistemi të deformuar, ku pushteti lokal përdoret si çelës për të shpërndarë para publike tek kompani të caktuara. “Ergi SHPK” është produkt i këtij sistemi — dhe nëse nuk hetohet, do të vijojë të shërbejë si mjeti për të legalizuar grabitjen sistematike të buxhetit të shtetit.
Shiko listën tek linku më poshtë:👇
https://spending.data.al/sq/treasury/list/year/2019/perf_id/ERGI
Lista e tenderave të përfituar nga ERGI SHPK (Dhjetor 2024 – Maj 2025):
🔹
Bashkia Librazhd
- 5,627,467 lekë (maj 2025) – Rikonstruksion dhe ndërtim i palestres, shkolla “Shefqet Dosku”
- 3,289,514 lekë (maj 2025) – Po i njëjti objekt, pagesë për situacionin tjetër
- 7,453,879 lekë (prill 2025) – Rikonstruksion palestre, situacioni 3
- 420,206 lekë (prill 2025) – Pagesë për vazhdim punimesh palestër
- 17,833,959 lekë (prill 2025) – Rikonstruksion palestër, situacioni 3
- 5,662,007 lekë (mars 2025) – Shkolla e mesme Polis dhe palestër
- 4,275,000 lekë (dhjetor 2024) – Rikonstruksion palestër
- 3,708,925 lekë (dhjetor 2024) – Pagesë tjetër për të njëjtin objekt
📌 Totali Librazhd: ~48 milionë lekë
🔹
Bashkia Belsh
- 17,441,669 lekë (prill 2025) – Punime për digën dhe kanalin e shkarkimit
- 3,435,031 lekë (janar 2025) – Pagesë më e hershme për të njëjtin projekt
📌 Totali Belsh: ~20.9 milionë lekë
🔹
Fondi i Zhvillimit Shqiptar (FSHZH)
- 15,090,483 lekë (maj 2025) – Ndërhyrje për potencial turistik (Benja, rajoni 4)
- 18,128,086 lekë (prill 2025) – Ndërhyrje për turizëm dhe rrugë
📌 Totali FSHZH: ~33.2 milionë lekë
🔹
Bashkia Devoll (Bilisht)
- 75,253 lekë (janar 2025) – Përmirësim kushte banimi për komunitetet në nevojë
- 4,358,704 lekë (janar 2025) – Po e njëjta kontratë
- 683,325 lekë (dhjetor 2024) – Ndërtesa social-kulturore
- 1,060,567 lekë (dhjetor 2024) – Pagesë për të njëjtën kontratë
📌 Totali Devoll: ~6.2 milionë lekë
🔹
Bashkia Prrenjas
- 41,800,000 lekë (dhjetor 2024) – Ndërtimi i shkollës së mesme “Sali Halili”, Rrajcë Fushë
📌 Totali Prrenjas: ~41.8 milionë lekë
🔹
Bashkia Elbasan
- 5,411,025 lekë (janar 2025) – Rikonstruksion i shkollës “Onufri”
📌 Totali Elbasan: ~5.4 milionë lekë
🔹
Institucione të tjera
- 119,998 lekë – Universiteti “Aleksandër Xhuvani”, Elbasan (transport materiale)
- 1,080,000 lekë – Drejtoria Rajonale Tatimore Elbasan (mirëmbajtje objekti)
📌 Totali i institucioneve të tjera: ~1.2 milionë lekë
Në total: Mbi 2 miliardë lekë brenda 5 muajve
Kompania “Ergi SHPK” ka përfituar:
- Shuma të mëdha nga një grup i vogël bashkish në një qark të vetëm
- Projekte të ndërlidhura, të përsëritura dhe me përshkrime të paqarta në shumë raste
- Pagesa të ndara për të njëjtin objekt me fatura të përsëritura (taktikë tipike për të zgjatur kontratat)
Kujt i shërben ERGI SHPK?
Ky intensitet i jashtëzakonshëm i kontratave publike hedh dyshime serioze:
- A është kjo kompani fasadë e një zyrtari politik lokal me ndikim të fortë, si Arif Tafani dhe aleatët e tij?
- A përdoret kjo kompani nga një rrjet kriminal për të ricikluar para dhe për të “konsumuar” fonde publike për interesa jashtëligjore?
Kjo nuk është thjesht ekonomi – është skemë pushteti
Fakti që ERGI SHPK është bërë “kompania e vetme e tenderave” në qarkun Elbasan nuk është rastësi. Është simptomë e një kanceri më të madh në trupin e administratës publike, ku liria ekonomike është zëvendësuar nga klientelizmi dhe abuzimi.
📌 Nevojitet një hetim i menjëhershëm nga SPAK, KLSH dhe Autoriteti i Konkurrencës.
Pa ndëshkueshmëri, modeli “Ergi SHPK” do të shndërrohet në standard për të gjithë vendin – dhe demokracia do të mbetet vetëm në letra./ Marrë nga Timoni.al