Facebooku do të lancojë veçori të reja që përfshijnë audio

0
196

Facebook thuhet se është vendosur të nisë një numër të produkteve të reja ‘audio sociale’, duke përfshirë edhe aplikacionin e tij për të rivalizuar aplikacionin e njohur Clubhouse, pasi godet kërkesën në rritje për produktet e mediave sociale të bazuara në audio mes pandemisë.

Kompania pritet të shpalosë një platformë audio-chat për të konkurruar me preferencat e Clubhouse dhe Spaces Twitter-it në fund të hënën, sipas një raporti nga ana e platformës me bazë në SHBA mediave digjitale  Vox Recode. Aplikacioni i ri i Facebook do të lejojë që grupe njerëzish të dëgjojnë dhe të ndërveprojnë me folësit në një skenë në internet.

Kompania e rrjeteve sociale gjithashtu thuhet se po merret me podcast përmes një partneriteti me kompaninë suedeze të transmetimit të mediave Spotify.

“Rrjeti social po planifikon të shpallë një seri produktesh, disa prej të cilave nuk do të shfaqen për ca kohë nën ombrellën e audios sociale,” tha Recode.

Produktet e tjera përfshijnë një shërbim të ri që do të lejojë përdoruesit e Facebook të regjistrojnë mesazhe të shkurtra zanore dhe t’i postojnë ato në burimet e tyre të lajmeve, ashtu si teksti, fotografitë dhe videot.

Gjithashtu pritet të lëshojë një version vetëm me audio të aplikacionit për videokonferencë Messenger Rooms që Facebook prezantoi në Prill të vitit të kaluar për të rivalizuar Zoom. Aplikacioni regjistroi një rritje të përdoruesve, të ndihmuar nga një rritje e kërkesës për aplikacione për videokonferenca ndërsa puna në distancë merrte ritëm mes pandemisë Covid-19.

“Produkti i dhomave – i cili, përsëri, është një version i videokonferencës pa video është kandidati më i mundshëm për të shkuar drejtpërdrejt products produkte të tjerë mund të mos shfaqen, madje as në formë beta, deri më vonë këtë pranverë,” raportoi Recode.

Planet e Facebook për të zbuluar ndikimin e saj në Clubhouse janë shfaqur pasi aplikacioni i mediave sociale vetëm ftesa mbylli një raund të financimit të Serisë C. Raundi i financimit i pazbuluar, i cili drejtohej nga firma me kapital sipërmarrje me bazë në Kaliforni Andreessen Horowitz, vlerësoi fillimin me rreth 4 miliardë dollarë, sipas Bloomberg.

Shefi ekzekutiv i Facebook Mark Zuckerberg ka marrë pjesë në programe të ndryshme bisedash në Clubhouse, përfshirë një me shefin ekzekutiv të Spotify Daniel Ek.

Shumë kompani të teknologjisë po eksperimentojnë me platforma interaktive audio pas rritjes së mbështetjes së pandemisë në aplikacione të tilla të mediave sociale.

Në dhjetor, Twitter filloi testimin e një versioni të Spaces që lejon përdoruesit të kenë biseda audio drejtpërdrejt në platformë. Microsoft dhe Slack Technologies thuhet se po punojnë gjithashtu për të zhvilluar platforma me karakteristika të ngjashme./abcnews.al